Postanowienie noworoczne

Każdy ma jakieś postanowienie noworoczne, nie zawsze je dotrzymuje, ale są takie, ktore jednak udaje nam się doprowadzić do końca.U mnie takim postanowieniem było schudnąć i doprowadzić swoje ciało to idealnego stanu. Nigdy nie należałam do osób szczupłych, wiec na to nie liczę, ale liczę na to że je ujędrnię, spanie kilka cm. 


Od listopada zeszłego roku uczęszczam na siłownie, a od stycznia dieta. Efektem na chwile obecną jest -20 cm łącznie z całego ciałka, więc jak dla mnie to mega ogromy postęp. 

Dzisiaj zaczynam 30 dniowe wyzwanie ciekawe czy mi się uda? Może jest jakaś chętna która ze mną poczyni owe zadanie, byłoby mi bardzo miło i na pewno mega motywująco. 


  • Stań w odległości jednej stopy od biurka, ręce zegnij w łokciach a dłonie połóż za głową. Kucaj i wstawaj.
  • Połóż się na brzuchu. Następnie oprzyj ciężar ciała na łokciach i palcach u stóp.
  • Połóż się na plecach i ugnij nogi w kolanach. Ręce zegnij w łokciach, a czubkami palców dotykaj głowy. Głowę trzymaj jak najbliżej klatki piersiowej. Podnosząc się, sięgaj do kolan.
  • Złącz nogi, dłonie wzdłuż tułowia. Wyskocz do góry, rozstawiając nogi i złączając dłonie nad głową.
  • Możesz wykonywać dwie wersje. Damską z ugiętymi i męską z prostymi nogami. Oprzyj ciężar na dłoniach rozstawionych na szerokość barków. Jeśli wykonujesz wersję damską, oprzyj nogi na kolanach, a stopy unieś do góry. Gdy wybierasz męską, oprzyj ciężar na palcach stóp. Uginaj dłonie i unoś się. Klatka piersiowa powinna dotknąć podłogi. Całe ciało musi tworzyć jedną linię
  • Krzesło. Stań pod ścianą i zegnij nogi w kolanach tak, jakbyś siedziała na krześle.




Moja dieta jest urozmaicona i co najważniejsze smaczna, składa się z 1400 kcal dziennie, bałam się że nie będę się najadać a jednak. Odrzuciło mnie całkowicie od słodyczy, nie używam białego cukru w moich przyprawach na stałe zagościło chili jak i sól morska i olej kokosowy. 








Kolorowo i smacznie, a jak u Was postanowienia? 

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger