Pixers - fototapety z pasją.


Szukając inspiracji w internecie do kuchni, zastanawiałam się co można w niej zmienić aby była dużo jaśniejsza i bardziej przyjazna. Jest to miejsce gdzie spędza się sporo czasu. Jako że wynajmujemy mieszkanko nie za bardzo mogę w nie ingerować, więc szukałam naklejek na ścianę. Aby optycznie ją powiększyć i rozjaśnić, i tak trafiłam na stronę PIXERS - sklep z fototapetami.

           

Mój wybór padł na Świeże owoce wchodzące w plusk wody, fototapeta o rozmiarach 125 na 82, przyszła zapakowana w karton i folię bąbelkowe co dokładnie chroniło wnętrze przed  zgnieceniem jak i zabrudzeniem.








Montaż jest na prawdę łatwy i przyjemny. Każdy sobie z nim poradzi. Wystarczy klej do tapet i chwila cierpliwości, aby efekt naszych starań był jak najlepszy. 

Kuchnia przed była szara, ponura i ciemna. Jako że jest strasznie mała, naklejka optycznie powiększyła ją. efekt mojej i męża pracy możecie zobaczyć przed i po. Ja jestem bardzo zadowolona. 







A Wam jak się podoba?

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger