Biżuteria na swoim miejscu ❤️

 Dostałam możliwość wypróbowania stojaka na biżuterię Tribus. Stojak daje nam gwarancję idealnego ułożenia i przechowywania naszej biżuterii. Stojak, który wybrałam ja posiada trzy stelaże, które pozwolą na świetną organizację, u mnie znalazły się pierścionki, łańcuszki, bransoletki i inne moje kochane kosztowności. Podstawka ma 10 cm długości i 10 cm szerokości, dzięki czemu zmieści się na każdej powierzchni. U mnie znalazła miejsce na komodzie, abym zawsze miała do nich dostęp. Moja biżuteria w końcu wygłada pięknie i schludnie. Łańcuszki nie są poplątane, i wyglądają na pawde efektownie. Każdy zwraca na niego uwagę, bo jest inny niż wszystkie. Dotychczas swoją biżuterię trzymałam w pudełku na dnie szuflady, więc nie zawsze pamiętałam co w niej mam, a teraz dużo chętniej sięgam po nie, jak widzę co mam 😃 na początku nie sądziłam że tak się w nim zakocham, bo nie wzbudził mojego zainteresowania po wyciągnięciu z opakowania, ale jak tylko ułożyłam na nim biżuterię, już wiedziałam że mimo iż nie było miłości od pierwszego wejrzenia, zostanie jednak moim przyjacielem ❤️






💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍


#senu #współpraca_senu #toaletka #stojaknabiżuterię #bizuteriazlota #biżuteriasrebrna #pierścionki #naszyjniki 


A ja mam dla was 10% rabatu na hasło 10pdsc polecam Wam serdecznie, bo napradę jest warte uwagi ❤️ @senu.pl   


Marka Senu jest polską firmą, która powstała z myślą o kobietach ułatwiając nam życie ❤️ 

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger