Stopy 🦶🦶

 100! 


☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️


Tyle dni zostało do wakacji ♥️ cieszycie się? Bo ja przeogromnie. W końcu będzie można zrzucić te pokłady odzieży, poczuć wolność i wiatr we włosach. Będzie można spędzać czas na dworze a u nas na Rodosie 🤣 


💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮🌳☘️🍃🌡️🌈


I właśnie już trzeba zacząć przygotowywać się do lata, i noszenia sandałów. Nie wiem jak wy ale moje pięty się ze mną nie lubią. Często są zrogowaciałe, suche i pękają aż do krwi. Ale w końcu znalazłam coś co na nie działa... Jest to krem do stóp.


Intensywnie nawilżający, przez co moja skóra na stopach jest miękka, do kremu używam również silikonowych zapiętek. 15 minut zabiegu naprawdę działa cuda. Ja jestem jak najbardziej na tak. I mam nadzieję że problem suchej skóry już nie będzie mnie dotyczyć.



Taka ciekawostka: 

Pamiętajcie skarpetki złuszczające? Znajoma pani pedicurzystka, powiedziała że to najgorsze co może być. Że nie złuszczamy tylko zrogowaciałej skóry, ale też zdrową skórę na górnej stopie. Gdzie tutaj nie potrzebujemy jej złuszczać. Więc kremy, nawilżanie i tylko profesjonalne złuszczanie. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić aby nie zrobić sobie krzywdy. 


Tak owszem sama robiłam, ale człowiek mądry po szkodzie. 


A wy jak dbacie o stopy? 


#wielodzietność #wielodzietni #juzwszystkosiekonczy #nieuciekaj #instagood #instamatka #wspomnienia #kochamnajmocniej #rodzinkapl #dajmisily #sesja #polishgirl #photography #photo #poland #polskadziewczyna #love #photoshoot #polska #girl #portrait #session #instagood #portret #polishboy #foto #plener #beautiful #lubin #avon 

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger