Sklep medyczny który warto odwiedzić.

 


Długo szukałam sklepu, w którym dostanę produkty medyczne z dostawą do domu i w naprawdę dobrej cenie. Jak wiecie mam w domu astmatyka i alergiczkę, więc bardzo często produkty typu inhalator czy termometr musimy wymieniać bo po prostu się zużywają. I tak szperając w internecie znalazłam ten sklep medyczny, który działa od wielu lat, szkoda że tak późno na niego trafiłam, który to dostarcza nam klientom sprzęt medyczny najwyższej jakości. 


Ile razy zdarzyło się Wam szukać inhalatora, który nie tylko będzie działał ale też wyglądał fajnie, aby dziecko było nim zainteresowane? Zapewne długo. My również. A tutaj weszłam i jest 





Jest to Inhalator LD212C super solidne urządzenie do inhalacji dla dzieci. Zaprojektowany z myślą o najmłodszych użytkownikach z kolorowymi obrazkami i przyciskami. Fantazyjna kolorystyka zawsze pozwala oswoić najmłodszych użytkowników z procesem inhalacji i zająć ich uwagę. Dla.mnie to numer jeden na liście rzeczy które musimy mieć w domu. Nie czekajcie aż dziecko będzie chore czy zakatarzone. Obecnie inhalator jest w super promocji (marzec 2021)  możecie kupić go tutaj.

Inny ważny aspekt to zdrowie starszego pokolenia. A że niedługo urodziny mojej babci, a że nie wiedziałam co jej kupić przecież ona ma wszystko. I tak wybór padł na Ciśnieniomierz naramienny Omron M3 COMFORT jest kompaktowe urządzenie pomiarowe, które jest bardzo wygodne podczas wykonywania codziennych pomiarów w domu. Na stronie czytany, że  Aparat jako jeden z nielicznych stosuje nowoczesną technologię Intelli-Sense, która odpowiada za nieuciskowe pompowanie mankietu podczas badania. moja babcia ma problemy z ciśnieniem i kilka razy dziennie musi sprawdzać sobie właśnie ciśnienie. Więc będzie to idelany prezent. Bo ja lubię zadbać o zdrowie bliskich, gdyż chce aby byli w zdrowiu jak najdłużej. 



Podpowiem wam że ciśnienie najlepiej mierzyć 3 razy i wyciągnąć średnia. Tak od lat robi mój dziadek, a ja jemu ufam najbardziej na świecie ♥️ ciśnieniomierz kupicie tutaj również w mega okazyjnej cenie. 

Na stronie https://24medyczny.pl/ znajdziemy na prawdę ogromny wybór wyrobów medycznych. Ja już mam kilka rzeczy w koszyku i Wam również polecam ♥️



#wielodzietność #wielodzietni #juzwszystkosiekonczy #nieuciekaj #instagood #instamatka #wspomnienia #kochamnajmocniej #rodzinkapl #dajmisily #sesja #polishgirl #photography #photo #poland #polskadziewczyna #love #photoshoot #polska #girl #portrait #session #instagood #portret #polishboy #foto #plener #beautiful #lubin


Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger