Mleko dla mojej księżniczki.

 



Ostatnio dostałam wiadomość o możliwości wypróbowania mleka modyfikowanego od Capricare Polska - mleko kozie dla niemowląt i małych dzieci. 


Jest to mleko które nie zawiera oleju palmowego, a co najważniejsze nie jest dosładzane cukrem. Ma mniejszą zawartość laktozy - gdyż jest to mleko modyfikowane z mleka koziego. 



Długo szukałam mleka, które podpasuje mojej młodej. Bo w każdym było coś co nie koniecznie nam odpowiadało. A że Olke rzuciliśmy na głęboką wodę, gdyż trafiłam do szpitala i musieliśmy się w ciągu kilku godzin przestawić w cycusia na butelkę, gdzie to jeszcze mąż musiał działać 😱 ale dali radę, polubili się z mlekiem i butelką. A właśnie Capricare było naszym wybawieniem. Ale ile walki stoczyliśmy aby dobrać odpowiedni smak to już nasze.


Jak samym Wiecie mleka mają specyficzny zapach i smak, a mleko kozie jak dla mnie z tym nie ma problemu. Jest właśnie idealne. 


Teraz mleko pijemy już z kubeczka, i tak samo chętnie jak to było wcześniej z butelki. A Ola rozwija się prawidłowo, jest zdrowym i szczęśliwym dzieckiem. 


Jeżeli macie możliwość zakupienia mleka, nie czekające a na prawdę będziecie zadowoleni. :-) 


A ja bardzo dziękuję @capricare za mega dobry kontakt i możliwość przetestowania bardzo dobrego mleka ♥️♥️♥️

#wielodzietność #wielodzietni #juzwszystkosiekonczy #nieuciekaj #instagood #instamatka #wspomnienia #kochamnajmocniej #rodzinkapl #dajmisily #sesja #polishgirl #photography #photo #poland #polskadziewczyna #love #photoshoot  #polska #girl #portrait #session #instagood #portret #polishboy #foto #plener #beautiful #lubin

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger