Philips Lumea Prestige BRI956/00

                                        https://www.trnd.com/pl/recommend/15fd72f1dc0152790f63a54d4a0f6157


Dzięki akcji z TRND, dostałam możliwość przetestowania najnowszego urządzenia marki PHILIPS - a jest to Lumea Prestige

Do tej pory używałam tylko maszynki, gdyż używanie depilatora było dla mnie zwiazene z takim bólem, którego nie mogłam pokonać.  I tutaj okazało się że zostałam wybrana do testów. I kiedy dowiedziałam się, że dzięki urządzeniom do domowej depilacji IPL zabiegi można wykonywać co miesiąc a nawet co dwa - pomyślałam, coś dla mnie. Cena urządzenia to ponad tysiąc złotych, więc ciężko się zdecydować na taki wydatek nie wiedząc czy będą efekty. Ale teraz wszystko może się zmienić, bo dzięki TRND mam okazję przetestować właśnie takie ccudo o którym marzyłam już od dłuższego czasu! :) Mam nadzieję, że się nie zawiodę i po testach będę mogła z czystym sumieniem polecić Wam domowy depilator IPL. 


Lumea to produkt, który spełnia marzenia o gładkiej i idealnej skórze. Dzięki zabiegom, gdzie 4 już za mną, moja skóra na nogach pozbyła się niechcianego owłosienia, teraz jestem w stanie mieć gładkie nogi na 10 dni, a to juz naprawdę długi okres, bo wcześniej moje nogi wymagały golenia codziennie rano, aby były gładkie przez cały czas.


Jestem bardzo zadowolona z używania. Mimo iż projekt się skończył, mam czas do października aby nadal go użytkować. Więc zamierzam w 100% wykorzystać Lumea.

A Wy jaką metodę depilacji używacie? Czy jesteście z niej zadowolone? 


Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger