Żele DOVE

W moim domu zawitały one, żele pod prysznic firmy DOVE:

  • Żel pod prysznic dove purely pampering mleczko kokosowe z płatkami jaśminu



Opis produktu:

Otocz swoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając swoim zmysłom kojącą terapię. O piękną skórę i jej odpowiednie odżywienie zadba formuła Nutrium Moisture™. Codzienne stosowanie pozwala zachować ten efekt na długi czas.

Gramatura: 250/500/750ml 
Rekomendowana cena: 11,49/16,49/20,99zł 

Mój opis:

Żel przekazałam mężowi, gdyż nie lubię zapachu kokosu. Zapytałam po kąpieli czy zadowolony jest z żelu. Ale to chyba nie ten typ, nie zauważył żadnej różnicy. Ja niestety go na sobie nie wypróbuje. 

  • Odżywczy żel pod prysznic dove deeply nourishing



Opis produktu:

Odkryj prawdziwe piękno i pozwól sobie na odżywczy seans z Dove Deeply Nourishing – prawdziwym klasykiem gatunku. Odżywczy żel pod prysznic Dove zawiera formułę NutriumMoisture™, dzięki czemu unikalna kompozycja składników nawilżających została wzbogacona o lipidy identyczne z tymi naturalnie występującymi w skórze. Wchłania się i doskonale odżywia warstwy naskórka podczas kąpieli. Codzienne stosowanie pomaga przywrócić naturalne piękno skóry i zachować je na długi czas.
Gramatura: 250/500/750ml 
Rekomendowana cena: 11,49/16,49/20,99zł 

Mój opis:
Mój ideał, żel w formie kremu, który nawilżył moją skórę, nie ściągnął jej. A zapach obłędny. 

  • Odżywczy żel pod prysznic dove caring protection do skóry suchej



Opis produktu:

Rozwiązaniem problemu wysuszenia skóry jest odpowiednia pielęgnacja – delikatne oczyszczanie połączone z nawilżeniem skóry, pozwala już na etapie kąpieli zatroszczyć się o jej kondycję. Dlatego warto wybrać kosmetyki o bogatej, zaawansowanej formule - takie jak Dove Caring Protection żel pod prysznic z formułą Nutrium Moisture™ i naturalnymi olejkami z nasion słonecznika i z soi, które regenerują naskórek – wiążą wodę i zapobiegają jej odparowaniu, a także pomagają przywrócić równowagę hydrolipidową skóry. 
Gramatura: 250/500/750 ml 
Rekomendowana cena: 11,49/16,49/20,99 zł

Mój opis:
Podwędziła mi go córka. Ma ona bardzo suchą skórę słonną do atopii. Często ją zwędzi, piecze i robią się plamy. Dove jak na razie sprostał jej i moim wymaganiom. 

Aksamitnie gładka skóra 
dzięki kosmetykom Dove
I nie zapominasz o tym, 
co jest Ci najbliższe :)

2 komentarze:

MARIOLA WILK pisze...

Nie znam tych żeli od Dove.
Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

Juliet Monroe pisze...

Ja bardzo lubię ich żele :)
Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger