Piękny stoliczek







Kiedy w końcu zaczęłam spełniać po woli swoje marzenia, i zaczęłam odgruzowywac swoje wnętrza, aby mieszkało nam się pięknie. Do pełni szczęścia brakowało mi małego stoliczka na kawę i książke. I tak trafiłam na stronę @edinos_pl.. Na stronie znajdziemy masę przecudownych akcesori do naszego pięknego wnętrza. Powiem Wam, że w końcu coraz bardziej lubię wracać do tego mieszkanka. Mimo bardzo małego metrażu, udało mi się tak zagospodarować miejscem, że wyglada nie tylko pięknie, ale również przytulnie.

U mnie wybór padł na stolik https://www.edinos.pl/okragly-stolik-rista-bialy-czarny. Stolik jest bardzo dobrze wykonany, zajmuje mało miejsca i wygląda obłędnie. Kolory blatów są dość spore więc na pewno wybierzecie wasze ulubione. Aby oczywiście pasowało do was i Waszych mieszkań. Do tego bardzo mi się spodobały https://www.edinos.pl/stoliki-druciane również mają swój klimat ♥️. Gdybym miała kupić jeszcze raz, z czystego serca polecam sklep. Powiem Wam jeszcze że strzeliłam gafę ze stolikiem, bo nie powiedziałam dzieciom że nie wolno stawiać gorącego bezpośrednio na blat, i niestety został on uszkodzony, ale napisałam do firmy i juz za kilka dni cieszyłam się nowym blatem, gdyż została uznana reklamacja. Więc jestem jak najbardziej 😊 zadowolona.

A dla Was kochani mam przemiła niespodzianke 🎀 a ta niespodzianka jest aż 20 kodów zniżkowych na kwotę 20 zl na zakupy w sklepie bez ceny minimalnej ❤️ kto zainteresowany zapraszam na priv chętnie wyślę Wam kod. Uwierzcie nie zawiedziecie się ❤️

#coreczkamamusi #kochamnadzycie #instamama #lubin #instababy
#konkurs #konkursy_z_nagrodami #konkursyinsta #wielodzietność #wielodzietni #rodzinkapl #rodzinka5pluspies #spenieniemarzen #czasleciszybko

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger