Rodzina patchworkowa

 Patchwork to produkt wykonany metodą zszywania wielu różnych kawałków materiału, najczęściej o geometrycznych kształtach. A czym rodzina patchworkowa?

Nazywana również rodziną zrekonstruowaną lub wielorodzinną. Powstaje ona w wyniku ponownego zakładania rodzin przez jednego lub oboje rodziców po rozwodzie. Składa się z dwójki partnerów posiadających dzieci ze swoich poprzednich związków i często również posiadających dziecko z nowego związku. więc taka rodzina jak moja. Może wiedzieliście może nie. Nigdy nie ukrywałam, że nasze życie składa jak z dwóch rodzin, które na nowo połączyły się. Kobieta z przeszłością mężczyzna z problemami. Szkoda że ta książka tak.pozno trafiła na moją półkę. Bo czytając ją czułam jak ktoś piszę ja o nas. O naszych mega trudnych początkach i jeszcze cięższych latach wspólnego już życia. Kto nie doświadczył takiego życia, nie powinien go oceniać. A życie w niej jest znacznie trudniejsze niż zaczynanie życia z biała kartka. Pan Wojciech terapeuta odpowiada na pytania dziennikarki pani Aliny. Książkę czyta się łatwo chociaż liczyłam na kilka odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, a niestety ich nie znalazłam. Tak więc nadal jestem w nieświadomości... A pytania będą ciągnąć się za mną całe życie 😉 


Kto nie czytał, polecam! Jak dla mnie 8/10 


"Członkowie rodziny zrekonstruowanej nie posiadają żadnej historii, muszą ją dopiero wspólnie tworzyć."


@wydawnictwo_zwierciadlo #ksiazki #czytamyksiążki #kochamnajmocniej #kochamczytac #ksiazki #ksiazkisensemzycia #ksiazkilekarstwemnacalezlo #rodzinypatchworkowe #poradnik #wielodzodzietność #wielodzietnosc #rodzinkapl 

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger