Ekspert - Sally Hansen

Przesyłka która przyszła przed świętami sprawiła mi dużo radości a było to -  Sally Hansen :) 
Pakiet Ekspertki a w pakiecie OMGEL!!







LAKIER 240 B GIRL



LAKIER 560 SPICE AGE


TOP COAT 100


To chyba najszybszy sposób na ładne paznokcie bez wychodzenia z domu.

Prawdziwy żelowy manicure, który możesz wykonać w domu. 
2 proste kroki bez lampy UV. 
Wybieraj spośród 12 odcieni. 



To rewolucja w manicure. Tylko od Sally Hansen.
Krok 1

Nałóż 2 warstwy lakieru Miracle Gel

Krok 2

Nałóż 1 warstwę Top Coat Miracle Gel

Naturalne światło zapewni utwardzenie i trwałość! 

Ja specjalnie pomalowałam jeszcze pazurki przed świętami, bo jak wiadomo dużo pracy wtedy, mycia. I jestem zszokowana. Jeszcze mi się nie zdarzyło aby lakier tak się na paznokciach trzymał. Zmywania było bardzo dużo, więc liczyłam się z tym że lakier nie przetrwa. Bo jaki przetrwa, chyba tylko taki od kosmetyczki, a nie ten nałożony w warunkach domowych. Dziś patrząc na moje paznokcie nie zauważysz różnicy, czy były malowane 4 dni temu czy dziś, nadal wyglądają tak samo ładnie. Następnym ogromnym plusem jest pędzelek, nie lubię tych cienkich, bardzo mnie o denerwuje. 





Pamiętajcie o klikaniu
S3 viewer small lidl 01

5 komentarzy:

Juliet Monroe pisze...

Miętowy jest śliczny :)
Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

Mineralna Kasia pisze...

Kolorki są naprawde super!

Mineralna Kasia pisze...

kolorki są naprawde super

Unknown pisze...

Wow! Gratuluję :)

kaasilka pisze...

Kolorki i lakiery super.
Gratuluję zestawu eksperckiego

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger