Prezent na dzień dziecka i nie tylko


 Witam was w poniedziałek 2 maja. Ostatnio pytałam was o prezent urodzinowy dla Oli. Było kilka pomysłów. Jednym z nich był namiot ⛺ i z pomysłem przyszła do mnie firma @ricokids_pl . Namiot to mega fajna sprawa, bo kto jako dziecko nie bawił się z budowanie namiotów czy szałasów. Ja na.pewno tak. Mieliśmy lampki choinkowe co robiły za światło, kubki złączone sznurkiem robiące za telefon. Dziś jednak trochę inne czasy, ale namiotu nadal są na topie. Ola z Lena jak widać mega kupiły ten pomysł i bardzo chętnie korzystają z namiotu w domu jak i na dworze. 











Namiot posiada pokrowiec, koszyk 'ala' podłogę i dwie cudowne poduszeczki. Rozkłada się go jak i składa w kilka sekund. A zajmując mało miejsca możemy go zabrać dosłownie wszędzie. 


Piknik nad jeziorem, w parku miejskim czy na łące sprawdzi się idealnie. A że za niedługo dzień dziecka, coraz cieplejsze dni, więc myślę że taki namiot sprawdzi się super na dworze. Ja na prawdę polecam. 


A Wy macie już prezenty na dzień dziecka? 


#ricokids #zabawkidladzieci #namiot #piknik #wielodzietność #wielodzietni #mamanaetacie #dziendziecka #kochamciepledni #zabawanacalego #dzieciństwo #dziecicałymójświat 


Post powstał we współpracy z Rico Kids.

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger