Peeling do ciała BeBeauty

 


Dziś przychodzę do Was z super nowością z Biedronki BeBeauty, Care, Wygładzająco-kondycjonujący cukrowy peeling z sokiem z aloesu `Aloes i ekstrakt z pomarańczy i `Aloes i olej z awokado``



Są to kosmetyki o wegańskiej formułę wzbogaconej o sok z aloesu o właściwościach nawilżających. Kryształki cukru oraz pestki złuszczających martwy naskórek a prowitamina B5 wraz z ekstraktem z pomarańczy wykazują działanie regenerujące. Jestem już po pierwszym użyciu i powiem Wam jestem pozytywnie zaskoczona. Kupiłam go w promocji więc za jeden wyszło około 4 zł więc cena super ❤️ peeling super złuszczył naskórek, a skóra była mega gładka ❤️ a chyba właśnie o to w tym chodzi. Peeling ma dość zwartą konsystencję, nie uciekał między palcami i nie spływał z dłoni co za tym idzie łatwo i wygodnie się nim peelingowało ciało. W samym peelingu jest dość dużo drobinek cukru o średniej wielkości oraz pestki malin, który jest już mniej. Drobinki nie za są ostre, ale są konkretne. A jego zapach jest obłędny, nie zostaje na skórze długo, ale bardziej zależy nam na dobrym starciu naskórka niż zapachu. A skóra po jest super. 


Używacie kosmetyków z Biedronki? Ja dość często, a nowości to już wogole lubię testować.


Do Peelingu na pewno wrócę. Więc znajdzie miejsce na mojej półce ulubieńców 


#wielodzietność #wielodzietni #nieuciekaj #instagood #instamatka #wspomnienia #kochamnajmocniej #rodzinkapl #sesja #polishgirl #photography #photo #poland #polskadziewczyna #love #mamydlamam #polska #girl #portrait #session #instagood #foto #plener #beautiful #lubin

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger