Le Petit Marseillais - nowa linia dla Twojego mężczyzny

Wspominałam Wam w poprzednim poście że rusza kampania skierowana do naszych Panów od Le Petit Marseillais, i nam się udało, bierzemy w niej udział. W paczce znalazłam żel dla mojego męża i żel do mycia dla mnie. Więc każdy jest zadowolony. 


POCZUJ MĘSKĄ NATURĘ! - to żele stworzone spęcialnie dla naszych mężczyzn. Zapach, który rozpoznasz wszędzie. Zapach, który działa na wszystkie zmysły. Taki, który pasuje do Twojego mężczyzny. Nie wiem jak u Was, ale mój mężczyzna, ma spory asortyment żeli, perfum czy dezodorantów, po prostu lubię jak ładnie pachnie. 

W męskiej odsłonie żeli pod prysznic Le Petit Marseillais znajdziemy produkty od zdecydowanych, żywicznych, wręcz chłodnych zapachów minerałów i drzewa cedrowego, poprzez pieprzne, pikantne, rozpalające nuty mięty i cytrusów, aż po słodko-gorzkie, wyraziste i eleganckie, śródziemnomorskie zapachy jałowca i paproci. Są trzy zapachy:

  • ŻEL POD PRYSZNIC LE PETIT MARSEILLAIS MINERAŁY I DRZEWO CEDROWE

  • ŻEL POD PRYSZNIC LE PETIT MARSEILLAIS MIĘTA I CYTRUSY

  • ŻEL POD PRYSZNIC LE PETIT MARSEILLAIS DRZEWO CADE

U nas jest żel mięta i cytrusy, jak się sprawdzi napiszę Wam niedługo, gdyż obecnie jest w fazie testów, przez dwóch mężczyzn w moim domu. Jak na razie zapach im odpowiada, jest delikatny i orzeźwiający. Jak będzie dalej - przekonamy się za niedługo. 

A Wy macie te żele, zwracam się do Was panowie, a pani czy kupiliście może swoim panom?







Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger