Consolation Corinne Michaels

Nie oceniaj książki po okładce, bo nie wiesz co kryje jej wnętrze. Na początku pomyślałam romans jakich pełno na naszym rynku, ale nie. Śmierć, miłość i pożądanie i opieka. To historia o złamanych sercach, tęsknocie, słodko-gorzkim smaku zakazanego owocu. Porywająca. Wzruszająca. Chwytająca za serce. To znajdziemy w książce. 



Znakomita powieść dla fanek Colleen Hoover.

Uzależniająca. Intensywna. Emocjonująca.


Tej historii nie zapomnisz. A kiedy poznasz jej zakończenie, będziesz marzyć o tym, aby natychmiast poznać jej dalszy ciąg! Zostawia nam pustkę, którą jak najszybciej mamy chęć zapełnić. 

Liam nie miał być moim szczęśliwym zakończeniem. Nawet nie byłam nim zainteresowana. Był najlepszym przyjacielem mojego męża – zakazanym owocem. A jak wiadomo zakazny owoc najlepiej smakuje, tutaj okazuję się całkowicie inaczej.

Mąż Natalie "nie żyje", a ja czuję się samotna. Tęsknię za nim i ląduję w ramionach Liama. Jest przy niej kiedy naprawde potrzebuje wsparcia. Została wdową z dzieckiem w wieku 27 lat. W książce znajdziemy kilka wątków, które składają się w całość. Nie chce za dużo Wam pisać, bo dawno już nie czytałam, takiej cudnej książki. Trzyma w napięciu od początku do końca, a koniec jest takim zaskoczeniem, że na pewno się będziecie mogli się doczekać kolejnej części. 

Znakomita powieść dla fanek Colleen Hoover.

Uzależniająca. Intensywna. Emocjonująca.

To historia o złamanych sercach, tęsknocie, słodko-gorzkim smaku zakazanego owocu. Porywająca. Wzruszająca. Chwytająca za serce.

Tej historii nie zapomnisz. A kiedy poznasz jej zakończenie, będziesz marzyć o tym, aby natychmiast poznać jej dalszy ciąg!

Liam nie miał być moim szczęśliwym zakończeniem. Nawet nie byłam nim zainteresowana. Był najlepszym przyjacielem mojego męża – zakazanym owocem. Tyle że mój mąż nie żyje, a ja czuję się samotna. Tęsknię za nim i ląduję w ramionach Liama. Jedna wspólna noc zmienia wszystko. Teraz muszę zdecydować, czy naprawdę go kocham, czy jest dla mnie tylko nagrodą pocieszenia.

Więcej nic Wam nie powiem tylko zaproszę 11 października do księgarni na premierę.



@wydawnictwoszostyzmysl #consolation #corinnemichaels #consolationduet #ksiazka #Książka #nowoscwydawnicza #nowosc #new #wydawnictwoszostyzmysl #lubieczytac #czytam #bookstagram #bookstagrampl #lovereading #kochamczytac

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger