Bajka kolorowanka "Miś Tuliś"

Cały czas w biegu, brak czasu na wszystko, ale w końcu udało mi się wygospodarować chwilę czasu. Tą chwilę poświęciliśmy na kolorowankę, ale nie taką zwykłą, ale taką którą można nakleić na ścianie. Tak więc moje dzieci deszczowy dzień spędziły na kolorowaniu, a że moje salony ;), nie pozwalają mi na zagospodarowanie dużej powierzchni, więc moje dzieci wpadły na inny genialny pomysł.















Ale o tym może kiedy indziej :).

Kolorowanka ścienna MiŚ TULIŚ wykonana jest z ekologicznej tapety papierowej. Po której można malować farbami i rysować kredkami do woli. Od dziś po tapecie, a nie po ścianie. Ściana jest bardzo dobrze zabezpieczona.  Teraz cisza w pokoju nie będzie się wiązała z przemalowaniem go :). Tapeta posiada klej aktywowany wodą, który umożliwia łatwą instalację oraz łatwe ściągnięcie kolorowanki bez uszkodzenia ściany. Wystarczy ponownie namoczyć tapetę, tak by klej był wilgotny. Resztki kleju można wytrzeć wilgotną szmatką.
Kolorowanka ma rozmiar 130x70 cm koszt jej to 79 zł. Dosyć duży, ale porównując farbę i nasz wysiłek wcale nie taki duży.

WAŻNE
Kolorowanka jest w pełni usuwalna ze ściany. Aby ją ściągnąć należy ponownie namoczyć. Rozprowadzić wodę po powierzchni za pomocą gąbki lub spryskiwacza tak by wilgoć dotarła do warstwy kleju. Po około 10 minutach delikatnie ściągnąć ze ściany. Pozostałe ślady po kleju zetrzeć mokrą szmatką. Klej jest wodny i całkowicie rozpuszcza się pod jej wpływem.


                                   Fototapety | Okleiny meblowe | Obrazy na płótnie | Naklejki | Minka Sklep

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger