After -Ocal mnie

 


Największy fenomen książkowy ostatnich lat! Pierwszą część przeczytałam jednym tchem, a film obejrzałam niezliczoną ilość razy. Kiedy dostałam możliwość przeczytania 3 części, podskoczyłam z radości. Bestsellerowa seria o Tessie i Hardinie, powieść, która doczekała się miliarda odsłon w serwisie wattpad. Zapytanie się zapewne co jest tym fenomenem. Książkę czyta się z taką lekkością, że chętnie czytasz ja, a historia i życie Tessy można podzielić na to, co zdarzyło się przed poznaniem Hardina, i na to, co zdarzyło się później. Książka o której dziś Wam pisze to After - Ocal mnie.
Seria After to zbiór książek autorstwa Anny Todd należących do gatunku fan fiction. Inspiracją dla autorki był brytyjski zespół One Direction. Seria zaliczana jest do literatury obyczajowej/romansu.

Kilka słów o zawartości:


Tessa wybaczyła Hardinowi kłamstwo, a teraz sama ukrywa przed nim prawdę. Chce wykorzystać wielką szansę w karierze, ale wie, że to będzie cios dla jej związku. Gdy Hardin dowie się o jej przeprowadzce, wpadnie we wściekłość. Aby zatrzymać Tessę przy sobie, nie cofnie się przed niczym. Nawet przed wystawieniem na próbę jej zaufania.

Trzecią część polecam tym, którym serca podbiły dwa poprzednie tomy. Cała seria „After” to doskonały pomysł dla dziewczyn i kobiet – tych starszych i tych młodszych, które lubią na długi czas pozostawać z tymi samymi bohaterami, by móc dokładnie i dogłębnie ich poznać. Jest tutaj namiętność, strach, nadzieja, cierpienie, dobro i zło, a więc jest samo życie. 


Czy Hardin zaakceptuje decyzję ukochanej o wyjeździe?


Czy Tessa zakończy znajomość z Zedem? A może zbliży się do niego jeszcze bardziej?


Takie pytania znajdziemy w opisie książki, ja już odpowiedź znam, ale Wam nie zdradzę 😘 powiem Wam że na pewno warto po nią sięgnąć i mieć ją w swojej kolekcji. Czytaliście? Czy macie zamiar? Ja polecam, obecnie w empiku w promocyjnej cenie 35 zł 🥰

Zapraszam Was do czytania, a na pewno nie pożałujecie. Przygotujcie się na dłuższy czas z książką, gdyż książka ma ponad 800 stron.

#wielodzietność #wielodzietni #juzwszystkosiekonczy #nieuciekaj #instagood #instamatka #wspomnienia #kochamnajmocniej #rodzinkapl #dajmisily #sesja #polishgirl

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger