Jak zrozumieć się w rodzinie.




 Dzień dobry zimny i pochmurny czwartku. Dziś przychodzę do Was z recenzja książki.

Jak wiecie lub może nie jestem mamą, mama czwórki dzieci. Czuje czasem złość, frustrację. Czuje zmęczenie, zażenowanie. Aż udaje czasami że nic się nie dzieje, a dzieci toczą wojnę domową o jeden klocek. Więc pewnie część z was mnie zrozumie. 

I trafiłam na książkę Moniki Szczepanik "Jak rozumieć się w rodzinie", która pomaga odkrywać właśnie zasoby i patrzeć na co kryje się pod zachowaniem naszym i naszych dzieci. Książka liczy około 200 stron, więc zdecydowanie nada się jako lektura dla mam. Jej autorką jest certyfikowana trenerka Porozumienia bez Przemocy, która wskaże nam sposoby radzenia sobie z rodzinnymi wyzwaniami.



W książce znajdziemy przystępne dla nas treści, dzięki którym będziemy mogli zrozumieć siebie, porozumiewać się do siebie z szacunkiem, bez przemocy. Inspiruje nas i daje nadzieje na lepsze zrozumienie dzieci i ich zachowania. Rodzina to fundament - część co sprawia, że mimo burz, sztormów - działamy dalej. Pamiętajmy jak ważne jest dbanie o relacje między członkami rodziny, w książce znajdziemy właśnie jak sobie w tym pomóc, jak ważna dla nas jest nie tylko rozmowa, ale też dostrzeganie małych, codziennych gestów, za które można być wdzięcznym. Podanie kawy, czy chociaż zrobienie kanapki. Mała rzecz a ma.ogromne znaczenie. 

Ja książkę polecam z czystym sumieniem. Przeczytana w jeden wieczór. W chwili tylko dla siebie, które są niezwykle ważne. Pamiętajmy o tym! 

Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości Natuli.pl

#wielodzietność #wielodzietni #juzwszystkosiekonczy #nieuciekaj #instagood #instamatka #wspomnienia #kochamnajmocniej #rodzinkapl #dajmisily #sesja #polishgirl #photography #photo #poland #polskadziewczyna #love #mamydlamam #polska #girl #portrait #session #instagood #portret #polishboy #foto #plener #beautiful #lubin

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger