BeutyFace Poland

BeutyFace Poland  marką kosmetyków i profesjonalnych zabiegów pielęgnacyjnych do twarzy z wykorzystaniem najnowszych odkryć w biotechnologii i aktywnych składników pochodzenia naturalnego. Dostałam się do przetestowania masek z serum. Ja wybrałam MOOYA REGULACJA SEBUM 2 ETAPOWY GOTOWY ZABIEG KOSMETYCZNY MASKA + SERUM

Na stonie producenta możemy przeczytać, że jest do maska dla każdego wieku do skory ze skłonnością do nadmiernego wydzielania serum, tłuszczenia się i zanieczyszczeń. Efekt jaki możemy uzyskać to zmniejszenie wydzielania serum, usuwaniem toksyn, reguluje skórę.

Dodatkowo MOOYA „REGULACJA SEBUM” to gotowy profesjonalny zabieg kosmetyczny regulujący procesy skórne oraz pomagający zmniejszyć wydzielanie przez gruczoły serum. Zabieg ma także działanie lekko oczyszczające oraz zmniejsza widoczność porów. Nie wysusza skóry!

Maska jest silnie nawilżona, mokra. Po wyciągnięciu z opakowania ukazuje się nam biała bawełniana maska, która po rozłożeniu zakładamy na twarz. Ogromnym jej plusem jest że można ją zahaczyć za uczy, dzięki czemu nie jesteśmy uziemieni podczas zabiegu. Możemy wstać a ona zostanie na swoim miejscu. 



Po nałożeniu maski od razu czujemy chłód, maska na mnie działała dodatkowo po chwili rozgrzewająco - lekko mnie piekła twarz, ale efekt trwał krótko. Syn jak mnie zobaczył stwierdził że wyglądam jak mumia Faraona, i chyba tak się trochę czułam. 

Jakie działanie powinniśmy otrzymać po ściągnięciu maski to

• Zmniejsza wydzielanie sebum i „świecenie” się skóry - i tutaj ogromy plus, bo rzeczywiście przestałam się świecić, co mi bardzo odpowiada,
• Lekko oczyszcza i tonizuje - i tak jak napisanne lekko albo nawet wogóle nie zauważyłam aby twarz była jakoś szczegolnie oczyszczona,  
• Zmniejsza widoczność porów skórnych - nie zmniejsza nic a nic, a niestety mam z nimi spory problem
• Eliminuje zaskórniki i bruzdy - raczej powoduje ich pojawianie, po trzech dniach od "eksperymentu" moja twarz była podrażniona i powyskakiwało to co na niej nie powinno być,
• Przyspiesza gojenie się skóry oraz silnie łagodzi - łagodzi raczej nie, odpowiedź jak wyżej
• Rozjaśnia skórę i eliminuje efekt zmęczenia - i tutaj mogę się zgodzić w 100% efekt był super ale przez 3 dni do pojawienia się na skórze zaczerwienień i zaskórników :(
• Poprawia miękkość i gładkość - efekt ten utrzymuje się najdłużej.


Ale jak wiemy każda skora jest inna, to że owa maska zadziałała na mnie tak a nie inaczej, może się okazać że na Ciebie zadziała zupełnie inaczej. Moja ocena to 5/10, chociaż przyznam spróbowałabym innych masek, może ich efekt będzie całkowicie inny. 


Maski są obecnie dostępne w promocyjnych cenach w drogeriach vica w sklepach stacjonarnych i pod tym linkiem VICA

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger