Philips Lumea SC2006/11


Rozwiązując zadania na Ambasadorze innowacji zbieramy flipsy za które później możemy licytować produkty Philipsa. Długo marzyłam o Lumeii (IPL), laserowej depilacji światłem w domu. Więc moje marzenie się spełniło. I tak oto ona zawitała w moim domu:


Na czym polega depilacja światłem (IPL)?

Lumea jest bezprzewodowym urządzeniem, które wykorzystuje innowacyjną technologię Intense Pulsed Light, czyli intensywnego światła pulsacyjnego. Lumea kieruje impulsy światła bezpośrednio do mieszków włosowych i w ten sposób osłabia cebulki. Niechciane włoski z czasem zaczynają naturalnie wypadać i przez kolejne 8 tygodni możemy cieszyć się idealnie gładką skórą. Najpierw zabiegi wykonujemy co 2 tygodnie, a następnie aby utrzymać osiągnięty efekt wystarczy je powtarzać co 4-8 tygodni.





Urządzenie pozwala na regulowanie intensywności światła na pięciu poziomach, dzięki czemu można je dopasować zarówno do odcienia skóry, jak i barwy włosa. Zabiegi są całkowicie bezbolesne i bezpieczne (mogą być prowadzone również na wrażliwej skórze oraz delikatnych partiach ciała). Na mnie sprawdziła się super, jako że jestem dość delikatna, nie odczułam dyskomfortu z używania jej, mąż też dzielnie zniósł zabiegi. 

Pierwszych efektów możemy spodziewać się już po 4-5 zabiegach, przy czym najlepsze osiągane są u osób, które mają bardzo jasną karnację i ciemne włosy. Warto pamiętać, że technologia IPL nie działa jednak na wszystkie typy włosów. Nie sprawdzi się na bardzo ciemnej karnacji oraz na włosach, które na depilowanych obszarach są rude, siwe lub koloru jasny blond. Więc u mnie i mojego męża sprawdziła się super. Chociaż z początku nie widziałam żadnych rezultatów, to teraz nie oddałabym jej za żądne skarby. Nogi są gładkie, na długie tygodnia, a tak musiałam w lecie golić się zawsze przed wyjściem bo włosy już były bardzo widoczne.




Zestaw do depilacji światłem obejmuje: urządzenie do depilacji, trzy nasadki (do depilacji ciała, twarzy i bikini), ładowarkę, ściereczkę do czyszczenia oraz biały pokrowiec.



DANE TECHNICZNE
Fluencja światła (J/cm2)
Nasadka do ciała: 2,5–5,6; 
Prezycyjna nasadka: 2,6–5,9
Spektrum światła
Nasadka do ciała > 570 nm; 
Precyzyjna nasadka > 600 nm
Lampa o wysokiej wydajności
Ponad 140 000 błysków

BEZPIECZEŃSTWO I REGULOWANE USTAWIENIA
5 ustawień intensywności światła
Możliwość dostosowania do typu skóry
Zintegrowany filtr UV
Ochrona skóry przed wpływem promieni ultrafioletowych
Zintegrowany system bezpieczeństwa
Zabezpieczenie przed przypadkowym wyzwalaniem błysków
OBSZARY ZASTOSOWANIA
Obszary ciała
Nogi, Brzuch, Okolice bikini, Pachy
Obszary twarzy
Podbródek, Bokobrody, Górna warga
TRYB ZABIEGU
Tryb przesunięcia i błysku
Wygodne przeprowadzanie zabiegów
Tryb przesunięcia i błysku
Do użycia na zaokrąglonych częściach ciała
Zasilanie sieciowe/akumulatorowe
Sieć bezprzewodowa
CZAS ZABIEGU
Dolna część nogi 8 min
Pachy 1 min
Okolice bikini 1 min
Okolice twarzy 1 min

WYPOSAŻENIE DODATKOWE
Nasadka do ciała (4 cm2) Do użytku w miejscach poniżej linii szyi
Precyzyjna nasadka (2 cm2) Do bezpiecznego stosowania na twarzy

ELEMENTY ZESTAWU
Przechowywanie
Etui
Instrukcja użytkowania
Skrócona instrukcja obsługi, Instrukcja obsługi
Ładowarka
Ładowarka wielonapięciowa

MOC
Napięcie 100–240 V
Czas ładowania 100 min
Czas działania Minimum 370 błysków


Plusy:
  • Działa dość cicho, dzięki czemu możemy stosować podczas drzemek dzieci ;),
  • Jest bardzo łatwa w obsłudze, wystarczy przyłożysz do skóry, i pstryknąć,
  • Bardzo trwała,


Minusy:
  • Cena, ale policzyć zabiegi u kosmetyczki, Lumea nie wydaje się tak strasznie drogi, 


Miałyście okazję poddać się depilacji światłem lub testować urządzenie Philips Lumea? Jakie są wasze efekty, podzielcie się nimi :)


Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger