TRND - projekt ZALANDO

Jak Wam wspominałam (tutaj.)Po dostaniu przesyłki, pozwoliłam dzieciom poszaleć w sklepie. I tak wybrali sobie ubrania i buty a ja sprawdziłam dostępność i udało się rzeczy znalazły się w koszyku:



Buciki dla Oskarka

STUPS
Obuwie na rzepy - navy/lemon
Szczegóły produktu

wyściółka: włókno
materiał wewnętrzny: materiał
Okazja: czas wolny
Rodzaj ocieplenia: brak ocieplenia
zapięcie: rzep
nosek buta: okrągły
podeszwa: tworzywo sztuczne
materiał zewnętrzny: skóropodobny / materiał
numer produktu: S2114D012-K11
cena 54,45 zł






Koszulka również dla Oskarka 

Ebound
Top - folkstone gray
Szczegóły produktu

długość: normalna długość
Rodzaj dekoltu: okrągły
wzór: nadruk
cała długość: 42 cm
Długość rękawa: bez rękawów
Materiał: 100% bawełna
wskazówki pielęgnacyjne: pranie w pralce w 30°C
numer produktu: 1EB24G01S-C11
cena 21,45




Bluzeczka dla Martusi 

Benetton
T-shirt z nadrukiem - white
Szczegóły produktu

długość: długi
Fason: normalny
Struktura/rodzaj materiału: dżersej
Rodzaj dekoltu: okrągły
Okazja: czas wolny
wzór: nadruk
cała długość: 62 cm
przezroczystość: lekki
Długość rękawa: bardzo krótki rękawek
Materiał: 100% bawełna
wskazówki pielęgnacyjne: nie suszyć w suszarce bębnowej, pranie w pralce w 30°C, pranie delikatne
numer produktu: 4BE23G04R-A12
cena 39,00 zł


Wysyłka szybka i najważniejsze ze bezpłatna. Zwrot również jest bezpłatny i mamy na to aż 100 dni. Chociaż ceny mnie szokują, można wychaczyć perełki. Dla siebie nic nie znalazłam a to zapewne dlatego że z mojego rozmiaru nic mi się nie podobało. I tutaj duży minus, za brak dostępności większości dostępności asortymentu dla kobiet 44 +. A Wam jak udały się zakupy? Wrócicie do sklepu? Ja... szczerze nie wiem, zależy czy w asortymencie znajdzie się coś w końce dla mnie, bo ile razy można kupować tylko dzieciom :)


5 komentarzy:

Unknown pisze...

Najważniejsze, że dzieciaki zadowolone i zakupki udane ;)
Ja dla siebie też miałam problem z wyborem ciuszków (noszę 42/44). Co chwilę przebierałam między butami, torebkami a ubraniami. Jeszcze uogólnione szczegóły dotyczące wymiarów , brak kilku dla mnie ważnych informacji, no i fakt, ceny powalają. Zajęło mi to prawie tydzień :D Ale wczoraj zamówiłam kilka rzeczy, nie mieszcząc się oczywiście w 100zł i teraz oczekuję na realizację :)

Mamowisko pisze...

Ja zamówiłam sukienkę dla siebie i sukienkę dla córy, czekamy na przesyłkę niecierpliwie. Na pewno będę regularnie przeglądać co tam w Zalando mają, bo dział promocji ma fajne ceny. Z innymi to różnie ;)

Juliet Monroe pisze...

Super rzeczy :)
Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

Life by MARCELKA pisze...

fajne rzeczy - moje zamówienie też dzisiaj dotarło :)
niebawem pochwalę się na blogu

pozdrawiam serdecznie
MArcelka Fashion :)

Unknown pisze...

Bardzo fajne buty :D Ja zamówiłam sobie torebkę :)

Copyright © 2016 Po drugiej stronie czasu , Blogger